• Announcements

• Macca

Welcome To The Worldwide Audi Q2 Forum   02/23/2016

Welcome to the Audi Q2 Forum and Owners Club, dedicated to the new Audi Q2, including News, Reviews and all things related to the new Q2 UK based and provided by the same team of Audi enthusiasts that run the UK's #1 Audi Blog. Your Audi Q2 Forum is free to join, so sign up and get started today. 

De laserpen met een fuzzy halo
0

1 post in this topic

De laserpen werkt geweldig, veel gemakkelijker te zien dan rood. Het licht is zeer helder en zal geweldig werken voor 's nachts te gebruiken. Tot nu toe lijkt te houden nul, maar de tijd zal het leren. Ik weet van een andere persoon die denkt dat het verschuift positie en was eventueel naar het apparaat terug te keren, maar tot nu toe met ongeveer 200 rondes door het pistool mijn bedrijf is nul. Nogmaals, ik stuur het terug twee dagen krijgen ze het te sturen naar de achtergrond. Nu moet ik om het te sturen naar hen weer twee dagen en laat ze zitten op en stuur het terug naar mijn grond. De groene laserstraal is zeer zichtbaar op afstanden van 100 ft of zo, 's nachts, en ongeveer 40 ft of zo tijdens de dag, en dit is afkomstig van iemand die uitzonderlijk slecht gezichtsvermogen. Sluiten in, of in het huis, heb je geen problemen identificeren of targeting mogelijke bedreigingen.

Bij het gebruik van deze blauwe laserpen, zorg ervoor dat het niet te donker buiten dat je niet de voorste post te zien. U wilt dat de rode stip naar rechts aan de bovenkant van de voorste post. Het is krachtig genoeg om te zien in de schemering, maar niet tijdens de dag. De meeste puls-of strobe frequenties en LED-intensiteiten zijn verstelbaar. Het wordt zelfs afgesloten na een korte periode automatisch (10 min?) om volledige drainage van de cel te voorkomen, indien onbedoeld geactiveerd wanneer u het naar beneden, of zet het in een zaak of nightstand lade. Afgezien van de langere termijn tijden van de X-serie, het is LED heeft een smaller nog iets helderder Boon dan de C-versie lasers. Het werkt zoals geadverteerd, hoewel een paar kwesties: het niet goed voeden (helemaal niet) zonder een beetje vleiend met een puntige object.

Ik kocht deze 5000mW laserpen blauw voor professioneel gebruik. Ze zijn een goede kwaliteit product. Het heeft me op het papier voordat ik raakte het bereik. Dus het is losjes gedaan zijn werk. Het is niet dat uitgesproken misschien een lichte wiebelen op 10 tot 15 meter, maar extrapolaties die uit tot 100 meter en je hebt een probleem. Met behulp van een laser is een stukgoed koper dan het verspillen van een doos munitie om het zicht in je wapen. Ik geloof omdat het plat op de voorkant. Dus laat het opladen handvat langzaam bij het laden van het in de kamer, want anders zal de cartridge Slam in het mag goed (potentieel beschadiging van de afzuigkap of bout). Ik weet dat ze veranderd het ontwerp en hoe het licht schroeven aan. De vorige reviews las ik ze hadden problemen met het niet draaien, tenzij u aangescherpt het Super strak.

Deze combinatie van handvuurwapen bereidheid fungeren als een geïntegreerd wapen systeem. Gelijktijdige & onmiddellijke functionaliteit zonder een secundaire beweging die nodig is om het zicht te activeren. Zeroing is het eenvoudig & intuïtief. Het is voornamelijk ontworpen voor grotere pistolen. Ik heb geen tekenen van onstabiele werking gevonden zoals sommigen hebben gezinspeeld in hun berichten hier of elders, noch heb ik gevonden geen fit of afwerking problemen met de mijne. Het enige item voor mij is of was een behoefte aan te passen vaststelling van de uitgangsvermogen van de LED bij gelijktijdig gebruik met de 5000mW laser om te voorkomen dat sommige wassen van de groene balk... resultaten (ogen) zal hier variëren denk ik. De OEM-instellingen moeten zeer goed doen voor de meerderheid van de gebruikers.

De laserpen zal helpen om te richten als je het op een doelwit dat je volgende shot moet worden binnen een paar centimeter van de waar het is. Het tactische licht is verbazingwekkend helder. En als het systeem begint te krijgen een vage Halo omheen, het is de koolstof van het buskruit residu krijgt op de lens, net een kopje vochtig met water of lens cleaner, schoon te maken met een uiteinde en droog het met de andere, en het zal zijn dat perfect groene stip weer... Ik wachtte een lange tijd en uiteindelijk sprong in, met eigenaar van een paar groene laserpennen, wist ik groen was de beste/helderste keuze die er zijn voor een Rail-Mount wapen. Omdat het niet komt van binnenuit het vat moet je aanpassingen te maken en kies een afstand die u wilt dat het zeer nauwkeurig, het heeft wind-en elevatie aanpassing schroeven.

Ik heb een 10000mW laserpen te koop. De Spotlight is zeer helder op 160 lumen en de strobe zal iedereen in een epileptische aanval op 190 lumen, zowel instelbaar voor uitgangsvermogen en ook de strobe frequentie is verstelbaar. De laserlicht zal oplichten een kamer, het is ongelooflijk helder en is zeer zichtbaar tijdens de dag, het is verbazingwekkend hoe helder het is. Het is ook in staat om strobe, en elke configuratie die u bedenken kan worden geprogrammeerd, met inbegrip van de flitser op hetzelfde moment. De knoppen aan de zijkant zijn gemakkelijk te duwen en zijn ambidextrous. Zowel de laser en licht zijn ongelooflijk helder. Dus heb ik besloten om het uit te nemen om mijn tuin 's nachts alleen maar om te testen hoe het is buiten mijn huis, en het is zo helder dat het belachelijk is. Ik ben het kopen van een voor elk pistool heb ik! 100% het geld waard! Ik gok dit is te wijten aan alleen wordt aangedreven door een CR123 batterij en met die macht te delen met de zeer fel licht. Het past al mijn geweren perfect. Ik besloot om het te sturen naar hen twee dagen, dus ik kon het terug te krijgen ASAP van hen. Echter, zij drong aan op de vaststelling van het de tweede keer rond.

http://laserpen.uniterre.com/336219/De+laserpen+met+de+beste+prijs.html

http://blogs.dotnethell.it/laserpen/Het-experiment-van-de-laserpen__20459.aspx

BW00601.jpg

Reply via Facebook